понедељак, 14. март 2016.

Da li se ovako postupa sa narodom?

     Pre dve nedelje saznam da mi treba elektronski potpis zbog neke dokumentacije. Pa lepo a ja imam staru ličnu kartu koja važi do kraja 2016 godine. Ne budem lenja i odezm da je odradim. Al ne lezi vraže, kaže mi ona teta tamo da ne mogu ništa da uradim do 14.03 tada se zakazuje za dalje. Ostala zatečena , neće žena ni da me sasluša. Dobro sačekaćemo i taj 14.03.

      Odem jutros za Bačku Palanku pošto sam iz te opštine da "zakažem izradu lične karte" što god to značilo. Stigla sam ispred stanice policije oko 7:15 i zatekla ovo






Red je sigurno bio preko 50 metara.Ljudi stoje u 4 reda paralelno i čekaju da im se zakaže. U neko doba izlazi jedna teta sa ćitapom i počinjemo polako da se pomeramo. Trajalo je bogami dobrih 45 minuta ako ne i više. Na moje zaprepašćenje vidim drugaricu sa malim detetom u kolicima, kaže uspeli smo da zakažemo za sutra. Pitam je kad je došla. Bolje sa nisam. Došla je sa detetom od nekih godinu dana u 6 sati i čekala do 7:30. Prolaze sledeći. Ne poznajem ih ali čujem priču. One j došao u 4 a ona u 3. Stajali su napolju čeiri i po sata a verujte jutros uopšte nije bilo prijatno stajati napolju u jednom mestu. 

   Pitam se ko je ovde lud? O čemu se ovde radi? Da li smo mi normalni što trpimo više ovakve stvari? Osećala sam se jadno i bedno dok sam gledala ljude koji prolaze kolima pored nas i gledajući u ovu kolonu krste se  i vrte glavom. Bilo je kao u zoni sumraka. 

 DA LI SE OVAKO IDE U EVROPU???

 DA LI SE OVAKO UZIMAJU PARE NARODU???

   Naravno da da! Ne možeš im ništa. Uzimaju nam iz očiju bez da pokažu imalo ljudskosti a pri tom nas ponižavaju toliko da se osećamo kao smeće! Hvala svim mojim divnim saborcima od jutros , vidimo se u utorak  :D sledeći!


11 коментара:

  1. Isto sam to prosao to je sramota nad sramotama ali je godinama tako uB. palanci i niko ne reaguje SRAMOTAA

    ОдговориИзбриши
  2. mnogi od nas su na zalost prosli kroz istu ovu proceduru. problem je u tome sto ne osecaju svi kao smece. da je tako, podigli bi se na noge.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sad kad uvedeš ljude u letargiju i da im je jedina misao danas kako da nahrane porodicu a sutra će već da vide šta će ,tu nema podizanja na noge.

      Избриши
  3. Ovako je godinama, nažalost , samo mi smo ludi sto ovo trpimo i dozvoljavamo da se ovako postupa sa onima koji pune budžet a nista ih se ne pita.

    ОдговориИзбриши
  4. Katastrofa...bio ja pre neki dan da uradim taj elektronski potpis zbog sindikata...Bilo par ljudi, ali za pola sata bilo gotovo...Kuršumlija...Pre par godina smo se zadržali više od sata jer smo vadili i lične karte i pasoše za sebe i decu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je ovde bilo samo zakazivanje. Ja stižen na red u utorak tek iako mi je hitan elektronski potpis.

      Избриши
  5. Eto, i dalje glasajte za Vučića i dalje glasajte za j***nu evropu. DEMOKRATE HOĆE DA NAS PREVARE, KAŽU IDU U EVROPU, LAŽU DECU SRBIJE, RAZNE LOPOVČINE SVOJU ZEMLJU POKRALE, SVE TRETIRAJU KO ROBU I PRODAJU ZA DOLARE!

    ОдговориИзбриши
  6. Lepo , sve u stihu svaka čast. Moj blog nije politički, nisam član ni jedne partije i na prošlimizborima nisam glasala zbog zakona jer nisam bila u mestu u kom sam prijavljena. Samo sam izrazila svoje i nezadovoljstvo i bes ljudi koji su u istom tom redu zajedno samnom čekali! Hvala

    ОдговориИзбриши
  7. Ma kakva crna sramota. Sve je to ok. DA LI SE IKO POBUNIO? Koliko znam nije. Jer da jeste... NJEGA i ovakvih pojava ne bi bilo

    ОдговориИзбриши